الگوریتم کبوتر چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی


در شرایطی که با الگوریتم های گوگل شناخت داشته باشید، مسلما اسم الگوریتم کبوتر  سئو سایت  را نیز شنیده اید. در صورتیکه بخواهیم به صورت خلاصه این الگوریتم را معرفی کنیم، می بایست بگوییم که‌این الگوریتم جهت بهبود نتیجه ها جستجوی seo محلی به وجود آمده میباشد. در شرایطی‌که می‌خواهید بدانید الگوریتم کبوتر گوگل (GOOGLE PIGEON) چه می باشد و دقیقا چه تاثیری در بهینه سازی محلی دارااست، این نوشته‌ی‌علمی را دنبال فرمایید.

الگوریتم کبوتر چه می‌باشد؟
الگوریتم کبوتر یا این که “pigeon google”، او‌لین توشه در تاریخ 20 آگوست 2013 در آمریکا نشر یافت، ولی متعاقباً در 22 دسامبر 2014 در انگلستان، کانادا و استرالیا نیز نشر یافت.

نشر الگوریتم Pigeon، سبب به یکی اصلی ترین تحولات در نتیجه ها جستجوی ارگانیک گوگل و حاصل محلی گردیده‌است. به روزرسانی این الگوریتم، بوسیله Search Engine Land منتشر گردیده، نشریه ای که داده ها مستقیمی از Google در رابطه مقصود الگوریتم کبوتر اخذ می نماید.

الگوریتم کبوتر به خواسته اتصال الگوریتم جستجوی محلی Google به بقیه الگوریتم ها و بهبود پارامترهای مرتبه بندی مبنی بر مسافت و حالت مکانی پباده سازی گردیده‌است. انجمن بهینه سازی محلی، در هفته های پس از تکثیر الگوریتم کبوتر، به صورت روزمره تغییرات نتایج گردیده را در مرتبه بندی های محلی و ارگانیک گزارش کرد.


خصوصیات و هدف ها الگوریتم کبوتر
بگذارید به تغییرات اصلی که آپ دیت الگوریتم کبوتر تشکیل داد، اشاره کنیم:

یکی هدف ها اساسی گوگل از به وجود آوردن الگوریتم کبوتر این بود که لینک و پیوند عمیق تری در میان الگوریتم جستجوی محلی و بقیه الگوریتم های خویش تولید نماید. چراکه بتواند از صدها سیگنال مرتبه بندی که از دیگر الگوریتم ها نتیجه ها میشود، به کارگیری نماید. این گره ساخت گردیده در میان الگوریتم های اینترنت، سبب ساز شد که تجارت ها، برای تصاحب کردن سکو های بهتر در حاصل ارگانیک محلی، رقابت سنگین تری داشته باشند.
به عبارتی مجال با برقراری این لینک و پیوند، الگوریتم کبوتر بضاعت و توان خویش را برای احتساب مسافت و جای کسب و شغل های محلی ارتقاء بخشید. در اکثری از موردها می‌بینید که شعاع کاوش محصور خیس گردیده و نتایجی اکران داده می‌شوند که به جای فیزیکی مخاطب مجاورت خیس میباشد. مثلا، در شرایطی‌که شما عبارت “پیتزا فروشی در طهران” را در گوگل کاوش فرمائید، نتایجی که مشاهده میکنید که در همسایگی شماست.
تاثیرات الگوریتم کبوتر بر روی کاوش های محلی، بحران بر انگیز میباشد. چراکه پس از آپ دیت رسانی این الگوریتم، نوسانات متعددی وجود داشت و بعضی از متخصصان seo محلی می‌گویند که ممکن میباشد گوگل در درحال حاضر اجرا A/B آزمایش بر روی تیم حاصل متفاوت باشد.
یک کدام از نتیجه ها شایان توجه الگوریتم کبوتر، این بود که پیش از این در نتیجه ها جستجوی محلی، گوگل 7 تا از تجارت ها را لیست می‌کرد (یک جعبه 7 تایی) و آن را به شما آرم می اعطا کرد. با سپری شد فرصت، گوگل تعداد کسب و کارهایی که درین پکیج 7 تایی اکران می بخشید را کاهش بخشید و امروز صرفا 3 گزینه از آن‌ها‌را اکران میدهد. این کاهش در تعداد اکران، اکثری از کسب و شغل های محلی را بیرون از لیست قرار اعطا کرد و سبب شد که آن‌ها برای چشم شدن و قرار به چنگ آوردن در پکیج 3 تایی، با یکدیگر بیشتر رقابت نمایند.

همچون بخش اعظمی از آپ دیت های گوگل، آپ دیت الگوریتم کبوتر سبب ساز شد تا بعضی تجارت های اسپم نیز بتوانند راهی پیدا نمایند تا در آن لیست ها اکران داده شوند. یکی‌از جنبه های نا آرزو کننده الگوریتم pigeon، عدم توان در آشنایی کسب و کارهایی که به رسمیت شناخته گردیده اند و کسب و کارهایی که تنها به خواسته نشانه داده شدن در لیست ها از لغت ها کلیدی استعمال می نمایند، میباشد. پکیج های محلی سعی بر شناسایی این کسب و امور دارا هستند تا بتوانند آن‌ها از لیست بیرون نمایند.
URL Slug چه می‌باشد و به چه شکل آن را با صرفه کنیم؟
الگوریتم کبوتر حضور شما‌را ثابت می نماید
الگوریتم کبوتر، یک معضل برای صاحبان کسب و شغل های محلی ساخت که خیر فقط استعمال از طریق های اسپم را جریمه می نماید بلکه حاصل را مبتنی بر دارای ربط بودن تعریف و تمجید می نماید. هم اینگونه این الگوریتم فاکتورهایی را به بین آورد که یا این که تجارت ها در اختیار گرفتن بسیار پاره ای روی آن داشته باشند یا این که نسبتاً هیچ کنترلی بر روی این فاکتور ها نداشته باشند.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: